bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
скіли креативності 

Агенти змін: цінності, креативність та впливовість у соціальних мережах

28.06.2024
У таких проектах, як Well&Values, головне — підвищення рівня активності в соціальних мережах для того, щоб говорити про дійсно значні речі. Тут говорять про навички креативності, вчать бути проактивними та надають інструменти, через які доносять те, що цінно, щоб голос кожного був почутий. >>>>

Офлайн-захід «Креативне соціальне підприємництво»

19.10.2023
26 жовтня 2023 року відбудеться презентація результатів проєкту «Creativenter: Навички творчості для молодих соціальних підприємців для розвитку у світі VUCA». Запрошуються соціальні підприємці, які вже мають досвід у цій сфері, а також ті, хто лише планує розпочати чи лише розпочав таку діяльність, а також освітяни, молодіжні та соціальні працівники, керівники молодіжних центрів, громадські діячі. >>>>

Офлайн-захід для освітян та молодіжних працівників «Лабораторія педагогічних інновацій»

19.10.2023
Презентація безкоштовних матеріалів, що будуть надані учасникам проєкту для вільного використання в своїй роботі: курсу «Креативний конструктор», лендінгу з чат-ботом «Creative Box» посібника для освітян «Побудова інноваційних форматів». >>>>

Навчальний онлайн-курс з креативності для молодих соціальних підприємців

09.07.2023
11-13 серпня долучайтеся до Онлайн-курсу «CREATIVENTER: навички креативності для молодих соціальних підприємців для їх розвитку у VUCA-світі». Після проходження курсу кожен учасник одержить сертифікат. >>>>

Креативність та соціальний бізнес: від ідеї до соціальних змін

19.01.2023
Навіщо креативність у соціальному бізнесі? Соціальний бізнес дуже чутливий до змін ринку, середовища, потреб клієнтів, але водночас має гнучкість, щоб пристосуватися до цього. Саме для цього потрібен креативний підхід та творчість.  >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.